Wednesday, July 15, 2009

ISO Reception

This ISO Reception was held on 03rd July 09 at Vistana Hotel, Kuantan. Actually, opis aku ni dh lame dapat pengiktirafan nih. Dr thn lepas lg. Tp br thn ni berkesempatan utk launching coz ms x mengizinkan. Byk sgt kjenye. So terpaksala postponed.

Bkn senang tau nk dapat sijil ISO nih. Byk kje yg amat sgt kene wat. Keje yg sedia ade pun dh mmg byk, di tambah plak ngn kje2 ISO ni, mmg agak memeningkn kepala otak aku nih. Aku igt lg ms mule2 nk plan for this certification, aku smpi ‘terberanak’ awl gara2 tension kot. X larat btl rsnye. Pressure yg amat sgt. Biasela mule2 nk set up ISO, mmg pening. Tp skg everything is smooth. Dh clear dh seme. Kurang dh la peningnye. Just focus pd kje2 yg sedia ade jela. Mari kite lihat gbr2 ms ISO Reception nih.


BA Equipments



Para engineers waiting for the guest ( kat cni kitorng pggil dorang enjin nyior, cam sesuai je ngn engineer kn!!jgn mare aaa )


Big bozz of us..die la paling bangga dgn certification nih


Makan time


The dancers-rugi plak x amik gbr dorang menari, nice

Ni la staff CR. x pasti seme ade ke x dlm gbr nih


So tahniah la yek kepada korang seme yg terlibat dlm pengiktirafan ni ek. Korang mmg da bomb!! Caya la..Kat cni gak aku nk ambil kesempatan untuk minta maaf pada opismate aku sepanjang kite bekerjasama utk dapatkn sijil ISO ni, mn la tau kot aku ade nyusahkn korang ke, atau ade termarah korang ke ek. Sowee…


P/S : Aku ni tgh bz pun sempat lg update blog..hehe..biase la..rehat sebentar bersama kit kat..hehe

2 comments:

Yana said...

wah meriah nyer...teringat masa keje dulu2...mmg kalau nk dapat pengiktirafan ISO ni susah, yg susahnyer kita lah nak kena ikut memacam prosedur tuk dapat kelulusan tu...haru dibuatnya..huhu...nana keje mana? area KL ker?

Nana Aziz said...

haah..mmg pening di buatnye. sy kje kat kuantan skg ni. xlame lg duduk kl plak. hee..