Monday, September 28, 2009

Raya Pertama Part 1 @ Batu HItam

Raya pertama di Batu Hitam. Pagi raya seperti biase lepas blk dr sembahyang raya, kami bemaaf-maafan. Tiada gbr utk tatapan. Dh siap bermaafan br la sakan bergambo.

We're in Orange

Kami sedondon


Helo Wan..


3 stooges..tgh tgu duit raya ye!!

Ni seme family aku termasuk SIL and anak sedara, tp en hubby ku tiada dlm gbr coz dia adala cameraman yg tegar..haha..


Hah..dlm gbr ni ada en hubby ku itu. Ariana dgn botol susunya


Ni la die cucu-cucu mak abah bersama-sama ngn mak sedara nya.Ariana yg maintain dgn botol susunya.hehe..

Ariana ngn aki wat iklan ubat gigi

Ariana ngn maksu plak


Then kami beramai-ramai trs ke Sg. Karang, umah sedara mara belah abah.



Kat umah makteh. Kanak2 dh mula bad mood. Kat cni la aku jumpa ngn Nik. Kita sedara rupanya yek.Sori aku xtau.Haha..lawak!!



Kat umah paksu






Man of mine, kena pksa pakai sampin.hehe..


Dh puas ariana kumpul duit raya..hehe.. kami trs balik. Rupa2nya org dh ramai berkunjung kat umah. Tetamu plak menunggu tuan rumah. Hehehe.. Ni la para hadirin sekalian.







Ariana yg sdh mule meragam, penat & bad mood.

Umah mak abah aku dh mcm kenduri dh. Penat giler time nih. Kan bes klu dpt tdo cam both of kids kat bwh nih. Nikmat je kn..




Umayrah & Aqieel lena diulit mimpi. Uishh..besnya. Mana ariana? Anak aku sorang 2 x kan tdo klu ramai org kat umah walaupun mata 2 dh mengantuk sgt2. Bak kata papa ariana, degil mcm mamanya. Hehehe..

Gitula raya klu kat umah mak abah aku. Mmg tiap2 thn cmtu. Ramai org yg berkunjung time raya pertama. Klu nk berjalan, kena tgu raya kedua la..To be continue lg..hehe..

2 comments:

alyyani said...

laki ko mcm laki aku gak kena paksa pakai sampin. sebab nya dia takut dia sorg je yg bersampin. ape laaa... time la nak pakai baju melayu lengkap kan. baru la kacak. hehehe...

ariana ko da besar mesti cantik ni. suka nengok rambutnye...

Nana Aziz said...

Laki aku dipaksa & terpaksa pakai sampin. dipaksa oleh wife nye, terpaksa oleh keadaan klu x dia sorang je yg x pakai sampin. hehehe.

Aku plak suka tgk rambut rania yg hitam & lebat 2. FYI ariana ms kecik smpi umr 7 bln xde rmbut. botak..hehe..