Friday, October 9, 2009

Jamuan raya peringkat UKM

Aku br je blk dr jamuan raya peringkat UKM yg diadakan di Dectar. Jamuan ni adalah untuk seme staf akademik, & bkn akademik termasuk la yg berada di UKM KL & HUKM. Student juga x dilupai. Dh lame btl aku x masuk Dectar. Last aku masuk ms konvo thn 2005. Ni dh 2009. Lebih kurang 4thn la. Klu tgk skali imbas, Dectar x byk bezanya dr dulu kecuali kerusi yg bertukar warna drp warna coklat, skg dh jd kaler krim. Teringat plak zmn amik exam & terima scroll kat dectar ni. Hee..Out of topic..

Blk pd citer jamuan raya td. Kat cni ada 8 stesen semenye, menghidangkan mcm2 juadah dr mcm2 negeri. Ada mknn dr timur (ns dagang), selatan (laksa johor), utara (laksa penang) dan tak ketinggalan menu wajib sempena hari raya seperti rendang, ketupat, lemang, lontong, kuih raya, kerepek, tapai, dan mcm2 lg la. Byk gile menu nya weh..Aku hnya mkn laksa johor, lemang & rendang. Too full sbb byk minum air..hehe..

Meh tgk gbr jela ek. Gbr ni fresh from the oven tau..




Ketibaan dif-dif kehormat




Persembahan drp Pusat Kebudayaan UKM


Persembahan drp international students. Credit to them coz blh nyanyi lagu rasa sayang versi melayu.


Kek jamuan raya sponsored by supplier mn ntah.. Pttnya bg le kek beso skit-Org bg pun mujur..ehek..



Minat plak aku ngn umah 2..

Close up skit..stesen laksa rupanya. Ramai gile org kat stesen ni..


Sesi berebut makanan


VC UKM. First female VC in UKM

Kami dlm kekenyangan..Muka aku wjb ada..


Sekian..

P/s : Org lain sebuk mkn, aku dok sebuk jd photographer x profesional. hehe..

2 comments:

alyyani said...

waa..cani rupenye jamuan raya ukm. aku dari tahun 1 sampai grad tak penha pegi jamuan raya ukm sebab tau mesti org ramai. malas nak rebut2. vc ukm pompuan eh? tu pun aku baru tau. teruk nye aku, heheh...

Nana Aziz said...

aku pun ms blaja dulu skali ke pegi jamuan ry kot. biase la klu dh jamuan ry mst rmi org..

A'ah, vc ukm pompuan. aku pun br tau ms nk intervw kje kat cni ari 2.klu x, xpenah amik tau pun..hehe..