Tuesday, November 17, 2009

Saat yg mendebarkan

Short entry for today..

Bermula esok, 18hb smpi la jumaat ni en hubby ku itu kene g kursus kat PD. haduii mak. aku hnya tggal berdua ngn ariana. huhu..hrp2 blh la aku handle c kecik 2 dgn jayanya. ni 1st time ni en hubby ku itu outstation sejak aku tggal cni beberapa bln lalu. makkk..aku sgt berdebar2 tgk reaksi ariana ni. cmne la agknya. jgn la c kecik ni wat perangai sepanjang papa dia ke PD. Klu nk wat perangai tgu papa blk tau...huhu..eden riso!! mane x riso, ariana ni pesen dia, dia akan mencari klu salah sorang drp kitorang klu xde dpn mata dia. lg xde dpn mata dia, lg 2 la dia dok menanya. aduh..jenuh la aku nk mnjwb kali ni. huhu...

ariana jgn wat perangai tau nnt..sian mama..huhu..

8 comments:

Ena said...

hihihi... dulu anak sy pun mcm tuw.. bile abah doer x der jer.. mule dier dok tnayer mcm2 soklan.. adeii.. memg penat la nak jawab.. tp bile dah biase dier dah x kisah.. dier sendiri akan ckp: Abah g keje kan? ok.. :)

intan said...

hehhehe...agak2 sume ank2 mcm tu kan..samelah ngan ank intan..baru 1 hari hilang..dah kecoh sekampung..huhuhu..so, kene la stndby jwp yg bernas..

Nana Aziz said...

ena:bdk2 mmg camtu ek. mmg dia akn tnye skali dia xpuas ati kn..huhu

intan:mmg kecoh la kali ni. ni pun dh ready ngn jwpn yg bernas. cabaan bermula mlm ni..hadui...

cik mas said...

cemanala saya nk handle anak sorg2 sok. suami mmg slalu kena outstesen.. huhuhu..

Nana Aziz said...

cik mas: hubby cik mas pun outstation ke? emmm..mst ssh ati kn..

alyyani said...

aku 1st time kena tinggal be-2 masa dalam pantang lg tau. masa tu lg la, wan kena gi oversea. mmg menangis gak le aku. then selalu gak kena tinggal malam2 sebab dia gi jamming. lepas tu aku tak bg dah dia bejimba2. skang dah biasa. tp kalau da anak 2 esok aku takleh nak imagine. harap ko leh handle anak dara ko tu ye :)ariana jgn susahkan mama ye :)

Nana Aziz said...

aku ni 1st time la kene tggl spjg aku dok cni. sblm ni kene tggal pun mak abah ade. ni btl2 tggal bedua je ngn dia. 2 psl la cuak skit.hehe..

~Love Says It All~ said...

hi semua!! ade kosong lg utk kelas makeup di seri kembangan 6th dec ni! rm150 shj! 016-2128740! tempat terhad!!

HTTP://WWW.EYRARIZAL.COM