Wednesday, November 11, 2009

Tag from Nik @ fb..

Aku dpt tag tp bkn dr blogger tp melalui facebook. Blh terima ke? layan jela..heee


1.Bekas kekasih saya adalah :
Ooo..xperlu diungkitkn disini..huhu..haha..

2.Saya sedang mendengar :
Bunyi kasut org tgh berjalan

3. Mungkin saya patut :
pk nk masak ape utk dinner mlm ni..pening pening...hakhak

4. Saya suka:
tgk ariana gelak beso..

5.Sahabat-sahabat baik saya:
yg blh simpan rhsia & sekepala..

6.Saya tak faham :
nape org suke memburukkan org lain dibelakang, tp depan puji melambung...talam dua muka la ni..huhu..

7.Saya kehilangan :
penah hilang hp. Xpasti sama ada dicuri atau tercicir

8.Ramai yang berkata :
Ariana dh beso, ptt bg adik kat ariana nih..hadeii..

9.Makna nama saya :
jiwa ku..berjiwa besar ke kecik aku nih...kihkihkih..

10.Cinta itu adalah :
Indah sebenarnya. Rs cinta 2 kn ciptaanNya. Tp akan jd pahit klu xkena pd caranya..huhu..ntah?haha..x pandai la aku nk madah pujangga nih..hehe..

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
Berborak, bersembang, mkn minum, bla bla bla…

12.Saya akan cuba :
Sedaya mungkin utk dapatkn anak ke2..

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Ayat ni ayat yg plg aku tkt skali..

14.Telefon bimbit saya :
Aku xde hp, hp yg aku pki skg hp en hubby ku itu. Since hp aku dulu hilang, aku dh x beli2 smpi skg..huhu..

15.Bila saya terjaga dari tidur :
Time nk wat susu ariana mlm2, then tgk jam cam awl lg, tdo sml....haha..

16.Saya paling meluat apabila :
Org menengking org lain dpn org ramai. ape ke jenis manusia nih??sj nk suh org lain dgr. glamor la 2 konon..meluat ade la..

7.Pesta/Parti adalah :
I don't like it..

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
Ikan nemo..yg kaler oren belang2 2..

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
Of course la time blajo..time xde mslh, tp cari mslh..haha...

20.Hari ini :
Xde yg menarik & xde yg membosankan. Klu smlm ye aku hepi coz birthday anak aku smlm.

21.Malam ini saya akan :
pegi pasar borong kot. shopping brg dpr

22.Esok pula saya akan :
kje la cam biasa...

23.Saya betul-betul inginkan :
Tgh usaha utk dptkn anak ke 2 & tgh survey nk beli umah..ssh jgk weh..

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
mak aih..pk rs cam mls je nk g kje arini..huhu

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
ni tmpt aku bwk ank aku main2 & jln2 je..shopping skali skala blh la...

26.Makanan Barat atau Jepun:
Both are not my taste..setakat mcD & kfc blh la..

27.Bilik yang terang atau gelap :
klu time tdo of course la gelap, klu x tdo, terang benderang pun xpe..

28.Makanan segera adalah :
Bes oo maggi, kfc, mcd dsb...cpt dan mudah..cuma wat kuar duit je..haha..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
a’ah jap lg..

30.Siapa yang anda mahu tag?
Allyani
Ellyharukichi
Intan_Blur (Kwn br nih)
Yg lain sape2 nk wat silakan..

P/s : Nik, sori xdpt post kat fb..phm2 jela..huhu..

2 comments:

Ena said...

Salam..

Nana dah copy & paste lom.. Nanti amik la yer.. kiter kongsi sesame..

Nana Aziz said...

dah dah..kite wat schedule post. dlm kul 2 br appear..hee..nyway tqvm..hee