Friday, November 13, 2009

Teambuilding @ Janda Baik - Lastday

ok, hari ni br nk citer psl last day kat seri dinar. Pagi2 g breakfast dulu. tp sebelum 2 mari kite bergmbo dulu.
Ni la housemate aku. sorang xde coz die tks amik gbr

Sila mkn seme..
Projek pertama pg2 2 adela 'Project X'. Kitorang dikehendaki membina menara setinggi 6', yg blh tampung berat at least 5kg. Ni die proses pemikinan menara kitorang





Pening gak nk wat mnde alah ni weh. Kejap pasang, cabut, then pasang blk. Hingga timbulkan konflik gak r. tp ni la hasilnye..blh la..

Dh siap kene present plak. Bergambo 1 group lps present.
Last skli, conclusion la. dh nk abih dh ni kursus ni. ade sharing lesson, learning point etc.

Ni plak sesi certification ceremony. Ada gak muke aku kat website seri dinar..hee.

Ni seme adalah facilitator yg menjayakan kursus ni

Last skali amik gbr with all participant..abih..lega rsnya..
P/S : Akhirnye terupdate gak citer kat janda baik.heee...tp yg aku peliknya, aku blm lg abih mengupdate cite ni, aku dpt plak surat lg skali utk attend kursus sebegini, juga kat janda baik. mtk maap aku x pegi la. thn dpn insyaAllah..hehe..
P/S 2 : Sebahagian gbr dicilok kat website seri dinar. hrp mklum...

No comments: